środa, 21 października 2015

Czy Kalwaria Zebrzydowska będzie miała posła ?


Już w niedzielę 25 października okaże się czy Kalwaria 

Zebrzydowska będzie miała swojego posła.






Oto krótka wypowiedź jedynego kandydata z Gminy Kalwaria Zebrzydowska na posła w niedzielnych wyborach :


"Jestem Kandydatką z Naszej Gminy do Sejmu. Nie przynależę do żadnej partiiByłam i jestem niezależna od żadnych ugrupowań partyjnych (pomimo iż startuję z listy PO). Ci którzy mnie znają wiedzą że nie lubię przyglądać się bezczynnie bezprawiu które dzieje się w świetle prawa. Nie boję się mówić władzy prawdy, choć prawda  ta jest niewygodna rządzącym. Staram się pomagać i być dla każdego pomocna. Abym mogła być skuteczna potrzebuję poparcia, Wasza decyzja ma znaczenia. Jestem jedynym kandydatem z naszej Gminy - to szansa na Kalwarię w 
Warszawie."




1 komentarz:

  1. Pani Zosiu, kibicuję pani od dawna ale 13 miejsce i partia nie na tą chwilę skazały panią na porażkę.

    OdpowiedzUsuń