poniedziałek, 1 lipca 2024

Ile w końcu zarabia burmistrz?

 W maju bieżącego roku zwracaliśmy się do urzędu miasta z pismem  w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej z prośbą o odniesienie się do naszych pytań. Po wielu tygodniach oczekiwania na nasza skrzynkę mailową trafiło coś takiego:





Nie wnikamy w kompetencje osób które chyba nie potrafią czytać ze zrozumieniem, ale czy coś takiego nie ośmiesza tej instytucji i burmistrza?  Ponawiamy zatem nasze pytania z nadzieją że tym razem ktoś się pochyli nad wnioskiem i rzetelnie zestawi wszystkie informacje o które dla Państwa zabiegamy. 




Kalwaria Zebrzydowska 01.07.2024 r.



WNIOSEK

O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ



Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji w następującym zakresie określonym w poniższych punktach.

Pozwolimy sobie jednocześnie do komentarzy w każdym punkcie ponieważ Państwa poprzednia odpowiedź na te pytania nie tylko poddaje w wątpliwość kompetencje osób które ów materiał przygotowały, ale także nie wyczerpują znamiona ustawy na którą się powołujemy. Prosimy zatem o rzetelną informację tylko w takim zakresie o jaki się zwracamy, bez odsyłania suwerena do nie działających linków lub udzielania informacji które są bez znaczenia.



  1. Jaka jest wysokość wynagrodzenia burmistrza T. Steli netto oraz brutto?

    Nie interesują nas w tym przypadku przekierowania do martwych odnośników jak poprzednio, a jedynie KWOTY !

  2. Proszę podać składniki wynagrodzenia T. Steli wraz z kwotami tj: zasadnicze, funkcyjne, specjalne, stażowe.

    Jak powyżej, prosimy o procentowe i kwotowe podanie do publicznej wiadomości poszczególnych składników wynagrodzenia burmistrza jakie znajdują się na liście płac.

  3. Kto ustalał powyższe limity składników wynagrodzenia oraz czym się kierowano wybierając górne granice ustawowych limitów ?

    Jeżeli to rada miejska ustalała wynagrodzenie burmistrza to co brano pod uwagę przy poszczególnych składnikach wynagrodzenia, doświadczenie, staż pracy, inne jakie?

  4. Za co przysługuje burmistrzowi T. Steli dodatek specjalny?

    Jakie czynności wykonuje burmistrz aby uzyskać dodatek specjalny, co konkretnie (zakres czynności) obejmuje ten punkt wynagrodzenia ?

  5. Czy regulamin wynagradzania przewiduje „13” lub inne dodatkowe wynagrodzenie dla T. Steli, kiedy i w jakiej wysokości?

    Na podstawie regulaminu wynagradzania pracowników urzędu prosimy o podanie jakie dodatkowe wynagrodzenie i w jakich okolicznościach przysługuje burmistrzowi.

  6. Czy burmistrz T. Stela odbył już jakieś delegacje ? Proszę o podanie dat, miejsc wyjazdu i celu podróży oraz kwot jakie z tego tytułu wypłacono.

    Znamy procedury związane z podróżami służbowymi i nie pytamy o podstawy prawne które można odszukać w internecie. Prosimy o wykaz delegacji burmistrza za maj i czerwiec br. z podaniem wypłaconych kwot. Co do dodatkowych wyjaśnień z końca państwa pisma – burmistrz na sesji czytał tylko realizację uchwał. Nie interesują nas uchwały a wyjazdy służbowe i spotkania. I tego zabrakło w ostatnim piśmie i sprawozdaniu T. Steli.

  7. Od czerwca br. zmieniono godziny funkcjonowania urzędu. Proszę podać podstawę prawną, uzasadnienie decyzji i zarządzenia (ksero) oraz czy było to konsultowane z mieszkańcami, a jeśli były konsultacje to kiedy, w jakim trybie i gdzie?

    Wciąż nie znamy podstawy prawnej oraz z kim konsultowano te zmiany. Prosimy zatem o wyjaśnienia zgodnie z zwartą w pytaniu intencją.

  8. Czy firma Andrzeja Famielca otrzymała w maju br. zlecenia od urzędu na wykonywanie jakichkolwiek usług? Jeśli tak to proszę o skan umowy, zakres prac i kwotę.

    Państwa odpowiedź w tym zakresie to ukrywanie faktów i dokumentów. Prosimy zatem o skan umowy z zakresem i kwotami na realizację tych usług.

  9. Czy od czasu zaprzysiężenia burmistrza zatrudniono w urzędzie miasta nowych pracowników, na jakie stanowisko, od kiedy i w jakim trybie?

    Prosimy o aktualną informację na powyższe pytanie oraz uwzględnienie w wyjaśnieniach takich umów jak ta z firmą A. Famielca.

  10. Dlaczego Urząd Miasta (sekretarz oraz sekretariat otrzymały stosowne wiadomości email) do dzisiaj tj 31.05.2024 roku nie odesłał żadnej informacji o które pytaliśmy w trybie ustawy o udostępnieniu informacji publicznej w dniu 08.05. oraz 09.05. br.?

    Brak odpowiedzi, Prosimy o ustosunkowanie się do tak długiego czasu przygotowani informacji zwrotnej.



SPOSÓB I FORMA UDOSTĘPNIENIA INFORMACJI:

 pliki komputerowe

PRZEKAZANIE INFORMACJI:

 w formie elektronicznej

FORMA PRZEKAZANIA INFORMACJI:

 Przesłanie informacji pocztą elektroniczną pod adres - przyrodnik1@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz