piątek, 14 listopada 2014

Ostrzeżenie dla wyborców!

Prezentujemy Państwu konsekwencje rządzenia Gmina przez Zbigniewa Stradomskiego - amatora, który jest kierowany a raczej sterowany przez Halinę Cimer. Trzymamy kciuki za Mieszkańców, aby już nigdy nie popełnili błędu i nie zaufali tej dwójce dyletantów!








Prezentujemy wersję również bardziej uzyteczną. Niestety obie pokazują na co poszły nasze podatki i gdzie ma wszystkich wyborców Zbigniew Stradomski i jego dwór niekompetentnych kumpli.

INFORMATOR – KALWARII ZEBRZYDOWSKIEJ
Egzemplarz bezpłatny – powielanie dozwolone

Burmistrz Zbigniew Stradomski
Zarobił 600 750


Żona burmistrza zatrudniona w Kuratorium   
Oświaty w Wadowicach w zamian za zatrudnienie  
Haliny Cimer obecnie zastępcy burmistrza

Halinę Cimer zatrudniłem po wyborach jako zastępcę burmistrza
zarobiła 430 500 zł


Zatrudniłem w Urzędzie Miasta jako informatyka
właściciela portalu internetowego

Wadowice24.pl Marcin Płaszczyca
Zarobił 64 000 zł

zatrudniłem jako dyrektora
w Centrum Kultury Edwarda Szumarę

zarobił 235 000 zł

w Bibliotece w Kalwarii
jako dyrektor zatrudniłem

nauczycielkę Bogusławę Moskała
zarobiła 140 000 zł

popierała mnie w wyborach
a na liście PiS wspierała

Marka Cimra
teraz jej mąż wspiera Kochana !

zatrudniłem w Ośrodku Zdrowia
Grzegorza Pasternak

zarobił 140 000 zł


zatrudniłem jako dyrektora
Małynowicz-Makowska

zarobiła 360 000 zł
startuje z listy M. Cimer do powiatu

Zatrudniony w Urzędzie Miasta jako kierownik
Gospodarki Komunalnej Mirosław NOWAK

zarobił 235 000 zł


Zatrudniłem jako dyrektora Szkoły Muzycznej
Zbigniewa Czarniaka zarobił 140 000 zł

jest powiązany rodzinnie z Haliną Cimer

Zatrudniłem w Urzędzie Miasta Dorotę
Jędrychowską koleżankę Haliny Cimer

zarobiła 65 000 zł


Zatrudniłem w przedszkolu Mariolę Kachnic
zarobiła 95 000 zł

obecnie Przewodniczącą Zarządu Osiedla nr 2


Zatrudniłem na dworcu PKS Piotra Hlebowicz
zarobił 40 000 zł

startuje z listy Marka Cimra do powiatu


żona Piotra Hlebowicza startuje do gminy
razem ze Zbyszkiem Kochanem !!!

w Pawilonie Kalwarianka
zatrudniłem Agnieszkę Knapek

koleżanka żony i była sąsiadka
zarobiła 120 000 zł

kandyduje z listy Filipiak do powiatu


zatrudniłem jako dyrektora szkoły
w Kalwarii Bożenę Kołodziej

zarobiła 271 000 zł


w tej samej szkole z-cą dyrektora
został organista Bogdan Oczkowski

zarobił 200 000 zł
żona startuje z mojej listy w Stanisławiu

siostra Anna zatrudniona w szkole

zatrudniłem jako dyrektora szkoły

Beatę Zając zarobiła 215 000 zł
startuje z listy Marka Cimra do powiatu

zatrudniłem w Informacji Turystycznej
Iwonę Tokarską córkę Radnej

Marty Tokarskiej startuje z mojej listy

zatrudniłem Katarzynę Lenik
jej brat Jarosław startuje z mojej

listy na Bordy

zatrudniłem Izabellę Budzowską
startuje z mojej listy na Bugaj/Brody

jej męża zatrudniłem na nowej Hali Sportowej







Zatrudniłem jeszcze dużo więcej innych znajomych i podpisałem z nimi dużo więcej umów zleceń
wydając łącznie w kadencji 2010-2014 grubo ponad 6 milionów złotych waszych podatków.


Zauważcie, że mam też swoich zaufanych ludzi na liście swojego przyjaciela Zbigniewa Kochana

Pamiętaj oddaj na mnie głos !

Obiecuję, że jak wygram to wydam kolejne miliony na zadaszenie placu targowego


--- UZUPEŁNIENIE BIULETYNU INFORMACYJNEGO ---


CZY TO WYMAGA KOMENTARZA A STRADOMSKI ZASŁUGUJE NA PONOWNY WYBÓR?!




1 komentarz: